Tuesday, June 27, 2017

ბაში აჩუკი




გაკვეთილის მთავარი თემა
ბაში  აჩუკი
სწავლების საფეხური
საბაზო   საფეხური  მე 8 კლასი
მოსწავლეთა პროფილი
14  მოსწავლე
გაკვეთილის მნიშვნელობის /აქტუალობა
მოსწავლეები  შეძლებენ  ისტ-ის  საშუალებების  ეფექტურად  ცამოყენებას ,  დადებითი  და  უარყოფითი  გმირების  ცარჩევას,შედარება-შეპირისპირებას,  ინტერნეტში  მოძიებული  ისტორიული  მასალების  გამთლიანებას. -.
გაკვეთილის მიზნები და შედეგები
მოსწავლეებს  გამომუშავებული  აქვთტზე  მუშაობის  უნარ -ჩვევები,  ერთვებიან  ჯგუვურ  მუშაობაში იყენებენ  ინტერნეტს,ეჩვევიან  წერითი  უნარ-ჩვევებს.გაკვეთილი  მოსწავლეებს  ეხმარება  წინარე  ცოდნის  გამოყენებაში.
წინასწარი ცოდნა
მოსწავლეებმა  იციან  ინტერნეტში  მოძიებული  წყაროები,ტექსტის  შინაარსი,  შეუძლიათ  ანალიზი  და  შეფასება.
შეფასების საგნები და პროცედურები
მოსწავლეები  შეფასთებიან  წინასწარ  შედგენილი შეფასების რუბრიკის  მიხედვით,  განმავითარებელი  და  განმსაზღვრელი  შეფასებებით,  მოახდენენ  განვლილი  მასალის  პრეზენტაციას,  ჩაუტარდებათ  წერიტი  სამუშაო.
სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსი
გაკვეთილზე  ცამოყენებული  იქნება  სახელმძღვანელო  საწერი  კალამი  რვეული, სლაიდი ,ინტერნეტი,  საკითხის  დამუშავებაში  გამობივიყენებთ  საინფორმაციო  ტექნოლოგიების  ინტეგრირებას.
გაკვეთილის მსვლელობა/საკლასო მენეჯმენტი
ფაზა ა.  მასწავლებელი  კლასს  ყოფს  3  ჯგუფად. 5 -5-4  ფურცელზე  წერს  ერთიანს ორიანს  და  სამიანს,  აქედან  თითოს  ახატია  ვარსკვლავი.  მოსწავლეები  იღებენ  ფურცლებს,  ვისაც  შეხვდება  ერთნაირი  ბარათები,  დაჯცუფთებიან  ერთად.  ვარსკვლავიანი  მოსწავლეები  იქნებიან  პრეზენტატორები  თავიანთი  ჯგუფისა.  
 ფაზა ბ.  მასწავლებელი  დავალების  მიცემის  შემდეგ  მართავს  დისკუსიას,  ხდება  შინაარსის  რეალიზება,  ფილმის  ჩვენება,მიცემული  დავალების  ანალიზი. ყურადღებას  ამახვილებს  ისტორიულ  წყაროებზე,  კერძოდ მსგავსებას  და  განსხვავებას  ისტორიყლ  წყაროსა  და  ტექსტში  ასახულ  დეტალებს  შორის.

ფაზა ც.  მასწავლებელი  აჯამებს  დავალებას,  აკეთებს  დასკვნებს,  მოსწავლეებს  სთავაზობს  სქენას,  რა  ვიცოდი,  რა  ვისწავლე  და  რა  მინდა  ვიცოდე.  მასწავლებელი  აფასებს  მოსწავლეებს.

No comments:

Post a Comment